BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Πενθεί τον θείο της η Lindsay Lohan

Ο θείος της Lindsay Lohan πέθανε και η διάσημη ηθοποιός έτρεξε στο πλευρό της μητέρας της Dina, για να τη στηρίξει μετά τον χαμό του αδελφού της, Chris Sullivan.
Η Lilo έπιασε το pc της και έγραψε στο twitter: «Ο αδελφός της μαμάς μου, ο υπέροχος θείος μου, πέθανε, τρέχω να δω τη μαμά μου, σε αγαπώ πολύ μανούλα μου!».
«Δεν ξέρω πως νιώθω, τρέχω στο σπίτι της μητέρας μου, μόλις τελείωσα τις δουλειές μου πριν από 3 ώρες και νιώθω άρρωστη».
Μέχρι και ο πατέρας της Lilo, ο Michael, ο οποίος είχε πολλές διαφορές με την πρώην γυναίκα του, έγραψε τα συλλυπητήριά του στο twitter:
«Λυπάμαι για την Dina και την οικογένειά της για τον χαμό του αδελφού της, Chris. Ήταν ένας υπέροχος τύπος και καταπληκτικός μπαμπάς. Να είστε ευλογημένοι».